2010. jan. 17.

Érdekes hírek *Nessie

Néztem ahogy Alice és apa nevettek anya viccén. Én csak egy kecses nyelvnyújtással mutattam ki nemtetszésemet.
Belekaroltam Leah-ba és Jacobba. Vígan indultam velük a folyosón a szobák felé. Leah szobálya volt a legközelebb a lépcsőhöz ami anyuék szobája volt. Bevezettem és addigra már meg ágyaztak neki. Alice mindent elintézett.
Leah nagyon fáradt volt, úgyhogy hamar jó éjszakát kívántunk neki és elmentünk az én szobámba.
Jacob leült az ágy végére és csillodó szemekkel nézett engem.
- Mesélj valamit. Milyen volt otthon? Mi történt az elmúlt pár hónapba? - kérdeztem.
Kényelmesen neki dőltem a túloldalon lévő párnámnak és vártam Jake válaszát.
- Hát tudod elég izgis hónapok voltak. Képzeld már mindenkinek megvan a bevésődése. Kivéve Leah-t ami neki nagyon rossz de nekünk annál jobb.
- Szegényke, biztos zavarja, hogy kilóg a sorból és nem csak azért mert lány.
- Igen rosszul esik neki... De a másik nagy hír hogy nem nagyon jutott ideje ez utóbbi időbe ezzel foglalkozni megszületett az első farkasbébi. És ez minden idelyét lekötötte a segítség terén.
- Csak nem Samnek és Emilynek? - kérdeztem. Bólintott. - Komolyan? Úristen! Hogy hívják? Hogy néz ki? Fiú vagy lány? Mesélj el mindent. - estem neki a kérdésekkel.
- Hát kislány lett. Augusztus 25-én született és a Bonnie nevet kapta.
- Biztos nagyon aranyos.Na még mi volt? Mesélj!
Nagyot nyelt és ásított is egyet. Igy olyan cuki.
- A most következő hírnek nem fogsz annyira örülni. Főleg Bella nem.
Furán néztem rá.
- Ajjaj mesélj.
- Hát tudod nagyapád nagyon unatkozott miután elmentetek. És Sue is mivel a gyerekek folyton Saméknél voltak. És tudod nagyon összemelegedett a két öreg.
A felismerés csak úgy átsüvített rajtam.
- Csak nem összejöttek? Nagyapa és Sue?
Ebben a percbe anya viharzott be a szobába. Az arca elsápadt amennyire ő még sápadtabb tudott lenni.
- Ugye az előbbi csak vicc volt. Ugye csak viceltél?
Nem láttam még anyut ilyen idegesnek. Beletelt még pár percbe hogy felfogja az egészet, hogy már az apja is új nők után kezd nézni.
- Nem. Bella az imént elmondtak mind igazak. Sue és Charlie nagyon is együtt vannak. Amúgy küldtek is neked valamit.
Belenyúlt a táskályába és egy levelet húzott elő belőlle. Átnyújtotta anyunak. És egy másikat elővett nekem is. Olvasni kezdtem.
Szeretettel meghívjuk önt és kedves családját Sue Clearwater és Charlie Swan esküvőjére.
Helyszín: Forks, Swan Ház
Időpont: November 13. 14 órától.
Szeretettel várunk titeket.
Sue és Charlie.
Anya arca egy pillanatra összeszűkült aztán ismét visszatért a régi rezzenéstelen tekintet.
- Alice! - kiáltotta aztán eltűnt az ajtóban.
- Hm... egy kissé kiborult. - jegyeztem meg egy halvány mosolyal.
- Hát nem csoda. Először az anyjának aztán az apjának lesz új családja.
- De azért ennyire nem kellene kiborulni.
- Tételezzük fel. Mit szólnál, ha Bells és Edward szétmenne aztán Bella összejönne velem apád meg egy másik vámpírral.
- Csak rád lennék mérges mert folyton azt hangoztatod, hogy imádsz erre kiderülne, hogy mégse. - szögeztem le tárgyilagosan és önkéntelenül is Steve kék szemeire gondoltam.
- Mondtam, hogy ezt csak tételezzük fel. És sose tenném ezt veled amit az a mocskos vérszívó tett az én Bellámmal.
- Jacob. - mordultam fel rá. Viszont elgondolkoztam azon amit mondott. - Várjunk csak ezt te hogy érted?
- Ja te nem tudsz róla? Hupsz - kicsit elgondolkozott. - Én inkább nem szólok bele a családi ügyekbe.
- Aki A-t mond, mondjon B-t is. Szóval mondjad.
- Kérdezd meg az őseidet inkább.
Ezt már nem bírtam. Felpattantam és kirohantam az ajtón.

3 megjegyzés:

  1. Wáóóó... csaknem??? Nessie még nem tud a szülei szakításáról? mármint ami történt, ugye... hogy edi otthagyta még anno bellácskát... de durva xD hülye korcs hogy elszólta már magát:P
    csajok, nagyon jó lett! várom af frisst! pusz, Lyna

    VálaszTörlés
  2. Na örülök hogy tetszett
    Majd lesz folytatás
    már folyamatban van

    VálaszTörlés
  3. hu de izgi, hu de izgiii :) na ne Charlie mint nőcsábász?? :)))))))) újra megnősül....remélem boldog lesz :)

    VálaszTörlés